Samstag, 12. April 2014

Gani Qarri - Çamëri

 
Çamëri - Mëmë e Atë
 
Refugjatë më bëri greku o Mëmë
Dhe ende sot rrugëve të mëdha vdes
Por,nëse më lë Zoti në këtë botë or im Atë...

Edhe një jetë, kthimin në Çamëri do ta presë
 
Pse isha përherë Ilir, Pellazg e Shqiptar
Nga atdheu imë më dëboi greku i pabesë
Zuri vëng në fe që na imponoi turku pushtues,
Ani se shqiptarët nuk ishin asnjëherë rob të fesë
 
E ne loti në sy që të gjithëve na djegë
Vuajmë të shpërndarë në Turqi e Shqipëri
Edhe pse vdekja nuk e dimë kur do na marrë
Përherë jetojmë e vdesim me ëndrrën për Çamëri
 
Të mjerët çamër, refugjat si na bëri greku
Dhe ne ende me shpresën për kthim presim
Por sikur neve Zoti,prap një tjetër jetë të na fal
Jashtë Çamërisë o Mëmë e Atë më nuk duam të vdesim
 
Ndaj, a s`ke nda edhe për çamët një fat
Të pyesim nga "syrgjyni"me shumë ndrojtje o Zot
Apo si ndodhi me qindra vjet jete- çamërit refugjat
Dhe vetëm për ne të mos ket, asnjë të drejtë në botë
 
 12 Prill 2014

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen